Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij: neem s.v.p. contact met ons op.

Als u voor 12.00 uur besteld worden de pakketten vaak dezelfde dag nog verstuurd, u kan in dat geval uw bestelling de volgende werkdag verwachten. Helaas kunnen we dit niet garanderen. Als er problemen optreden met uw bestelling lichten wij u via email in.

We gebruiken Sisow online kassa dus bijna alle betaalmethodes zijn mogelijk. Voor vaste klanten bieden we ook de mogelijkheid om via factuur te betalen.

Wanneer uw afleveradres binnen onze bezorgroutes valt, die u hier kan vinden https://www.jansenspeciaalvoeders.nl/bezorgroutes.

Daarnaast betaald u ook geen verzendkosten als u 2 of meer grootverpakkingen Belcando/Leonardo/Bewidog/Bewi-cat besteld of bij een bestelling van minimaal € 80 (uit de categorie Honden/Katten, verzorgingsprodukten en supplementen).

U kunt ons altijd een email sturen naar info@jansenspeciaalvoeders.nl met al uw vragen.
Ook kunt u ons tussen 8:00 en 17:00 telefonisch bereiken op 0316-532252 of
mobiel 06-50848740. Ook kunt ons bereiken op onze Facebook pagina. Onze voedingsadviseur André van Aggelen is te bereiken op 06 – 1936 0628 of per mail naar andre@jansenspeciaalvoeders.nl

Via deze link https://www.jansenspeciaalvoeders.nl/bezorgroutes/ kunt u zien welke routes we allemaal rijden. Als u niet zeker bent of u binnen een route valt, kunt u altijd even contact opnemen.

Nee helaas kunnen we niet alles verzenden.
Alle produkten uit de categorie Honden/Katten kunnen we opsturen.
Hiernaast kunnen ook de verzorgingsprodukten en de supplementen worden verzonden.

Er zijn wel uitzonderingen. U kunt altijd even contact met ons opnemen voor overleg.

Ja dat kan zeker! Via Bancontact kan je gewoon vanuit het buitenland betalen. We versturen de pakketten ook naar België.

Ja dat klopt! De Belcando verpakkingen zijn veranderd maar de prijs per kilo voer is hetzelfde gebleven.

Bij de in gebruik name van onze nieuwe webshop hebben wij in verband met uw privacy, uw gegevens niet over kunnen nemen.

U dient zich dus opnieuw (éénmalig) te registreren, voordat u een bestelling kunt plaatsen. (indien gewenst kunt u ook als gast inloggen.)

Helaas kunnen we niet alles verzenden.
Alle produkten uit de categorie Honden/Katten kunnen we opsturen.
Hiernaast kunnen ook de verzorgingsprodukten en de supplementen worden verzonden.

Wellicht heeft u bij uw bestelling een produkt geplaatst, dat niet te verzenden is.

Er zijn wel uitzonderingen. U kunt altijd even contact met ons opnemen voor overleg.